Или мы не имеем власти есть и пить?
μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πιεῖν
Μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πιεῖν;
μη ουκ εχομεν εξουσιαν φαγειν και πιειν
μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πιεῖν
μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πιεῖν ;
μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πεῖν;
μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πεῖν;
μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πεῖν;
Μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πιεῖν;
Μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πιεῖν;
Μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πιεῖν;
μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ ⸀πεῖν;
Nestle Aland 28th / 2012
μὴ οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν φαγεῖν καὶ πεῖν;
μη ουκ εχομεν εξουϲιαν φαγειν και πιν
μη ουκ εχομεν εξουϲιαν φαγειν και πειν
μη ουκ εχομεν εξουϲιαν φαγειν και πιειν
[отсутствует]