как написано: «нет праведного ни одного;
καθὼς γέγραπται ὅτι Οὐκ ἔστιν δίκαιος οὐδὲ εἷς
Καθὼς γέγραπται, Ὅτι οὐκ ἔστιν δίκαιος, οὐδὲ εἷς·
καθως γεγραπται οτι ουκ εστιν δικαιος ουδε εις
καθὼς γέγραπται ὅτι Οὐκ ἔστιν δίκαιος οὐδὲ εἷς·
καθὼς γέγραπται ὅτι Οὐκ ἔστιν δίκαιος οὐδὲ εἷς
καθὼς γέγραπται ὅτι οὐκ ἔστιν δίκαιος οὐδὲ εἷς,
καθὼς γέγραπται ὅτι Οὐκ ἔστιν δίκαιος οὐδὲ εἷς,
καθὼς γέγραπται ὅτι Οὐκ ἔστιν δίκαιος οὐδὲ εἷς,
καθὼς γέγραπται ὅτι οὐκ ἔστι δίκαιος οὐδὲ εἷς,
καθὼς γέγραπται°° ὅτι Οὐκ ἔστιν δίκαιος οὐδὲ εἷς·
Καθὼς γέγραπται· «Οὐκ ἔστιν δίκαιος, οὐδὲ εἷς·
καθὼς γέγραπται ὅτι Οὐκ ἔστιν δίκαιος οὐδὲ εἷς,
Nestle Aland 28th / 2012
καθὼς γέγραπται ὅτιοὐκ ἔστιν δίκαιος οὐδὲ εἷς,
καθωϲ γεγραπται οτι ουκ εϲτιν διϗοϲ ουδε ειϲ
καθωϲ γεγραπται οτι ουκ εϲτιν δικαιοϲ ουδε ειϲ
καθωϲ γεγραπται οτι ουκ εϲτιν δικαιοϲ ουδε ειϲ
[отсутствует]