1 Ня хочу, браты, заняхаіць вас у нясьведамасьці аб духоўных дарах.
2 Вы-ж знаеце, што як былі паганамі, дык цягнула вас нясутрымна да немых бажкоў;
3 вось-жа ведайце: ніхто, прамаўляючы ў Духу Божым ня выскажа анатэмы (выкляцьця на Езуса; і толькі той, хто ёсьць пад уплывам Духа Святога кажа: «Усеспадар Езус».
4 Дары ласкі — розныя, але Дух той самы;
5 і ёсьць рожніцы ў паслугаванні, а Усеспадар (Госпад) той самы;
6 ды ёсьць рожніцы і ў дзейнасьці, але Бог той самы, які дзее ўсё ў-ва ўсіх.
7 Кажнаму даецца выяўленне Духа на карысьць:
8 аднаму даецца праз Духа слова мудрасьці, другому слова веды водле тагож Духа;
9 іншаму вера ў тым-жа Духу, а йшчэ іншаму дар аздараўляння ў тым адзіным Духу;
10 аднаму дар цудадзейства, а другому прароцтва, іншаму распазнаванне духаў, іншаму языкаведзтва, або ўмеласьць тлумачэння моваў.
11 А ўсё гэта даконывае адзін і той самы Дух, самахоць надзяляючы кажнага паасобна.
12 Так як цела ёсьць адно, а частак (чэлесаў) мае шмат і ўсе яны, хоць іх шмат, становяць адно цела — гэтак і Хрыстус.
13 Усе бо мы ахрышчаны адным Духам у вадно цела, ці-то Юдэйцы, ці Грэкі, нявольнікі ці вольныя, і ўсе адным Духам перапоены.
14 Бо і цела ня ёсьць адной часткай (чэлесам), але многімі.
15 Каліб так сказала нага: «Яж ня рука і таму да цела не належу», дык ціж праз гэта і не належыць?
16 І каліб вуха сказала: «Я ня вока, дык да цела не належу», дык няўжо праз гэта й не належыць?
17 Каліб усё цела было вокам, дык дзе слых? Або каліб усё было слых, дык дзеж тады нюх?
18 Алеж Бог разьмяркаваў чэлесы — кажнага зь іх — у целе, як Сам хацеў.
19 І каліб усё было адным чэлесам, дык дзе тады цела?
20 Цяпер-жа чэлесаў шмат, а цела адно.
21 Ня можа сказаць вока руццэ: «Ты непатрэбная мне»; або галава — нагам: «Вы непатрэбныя мне».
22 Бо-ж часткі цела, што здаюцца слабейшымі, шмат патрабнейшыя,
23 і якія ўважаем менш пачэснымі ў целе, тым-большай прыстойнасьцю ахоўваем тыя, што ўходзяць у нас за няпрыстойныя,
24 прыстойныя бо гэтага не патрабуюць: Бог так разьмяркаваў цела, што прыдаў больш увагі тым часткам, якім яе не хапала,
25 каб ня было разладу ў целе, але каб усе часткі аднолькава адна аб другой рупіліся.
26 І як цярпіць адна часьціна, цярпяць зь ёю ўсе часьціны, а калі услаўляецца адна частка, радуюцца зь ёю ўсе часткі.
27 Вы-ж — цела Хрыстуса, а паасобна — часьціны (чэлесы).
28 І адных паставіў Бог у Эклезіі: па-першае Апосталаў, па-другое Прарокаў, па-трэцяе Вучыцялёў: далей — сілы цудадзейныя, аздараўляльныя, дапаможныя, гаспадарныя, моваведныя.
29 А ціж усе Апосталамі? Ці ўсе Прарокамі? Ці ўсе Вучыцелямі?
30 Ці ўсе маюць дар цудадзейскі? Ці дар аздараўляння? Ці ўсе моваведамі? Ці ўсе тлумачамі?
31 Дабівайцеся вышэйшых дараў, а я пакажу вам шлях найвышэйшы.
Знайшлі памылку ў тэксце? Вылучыце яе і націсніце:
Ctrl + Enter
Сябры, вельмі патрэбныя наступныя папяровыя выданні:
- Сьвятая Бібля ў перакладзе Янкі Станкевіча 1973 (і Новы Закон 1970).
- Эвангельле Мацьвея, Марка, Лукі, Іоана — 1926−1930, Лодзь.
- Евангелля і Дзеі ў перакладах Гадлеўскага і Татарыновіча.
- Генезіс і Кніга Эклезіяста, або Прапаведніка ў перакладзе Яна Пятроўскага, 1984, 1987.
Калі вы імі валодаеце і можаце прадаць, патэлефануеце па тэлефоне +375296422269, ці напішыце — bible-man@mail.ru.
Калі вы чытаеце на беларускай мове, паспрабуйце новы праект — biblia.by:
Першы ліст да карынтыян сьвятога Паўла апостала, 12 раздзел. Пераклад П. Татарыновіча.
Звярніце ўвагу. Нумары вершаў — гэта спасылкі, якія вядуць на раздзел з параўнаннем перакладаў, паралельнымі спасылкамі, тэкстамі з нумарамі Стронг. Паспрабуйце, магчыма, вы будзеце прыемна здзіўлены.