Библия » Елизаветинская на русском

Послание к Римлянам 11 глава

1 Глаголю убо: еда отрину Бог люди своя? Да не будет. Ибо и аз израильтянин есмь, от семене авраамля, колена вениаминова.
2 Не отрину Бог людей своих, ихже прежде разуме. Или не весте, о илии что глаголет писание, яко приповедует Богови на израиля, глаголя:
3 Господи, пророки твоя избиша и олтари твоя раскопаша: и аз остах един, и ищут души моея, изяти ю.
4 Но что глаголет ему Божественный ответ? Оставих себе седмь тысящ мужей, иже не преклониша колена пред ваалом.
5 Тако убо и в нынешнее время останок по избранию благодати бысть.
6 Аще ли по благодати, то не от дел: зане благодать уже не бывает благодать. Аще ли от дел, ктому несть благодать: зане дело уже несть дело.
7 Что убо? Егоже искаше израиль, сего не получи, а избрание получи. прочии же ослепишася,
8 якоже есть писано: даде им Бог дух умиления, очи не видети и ушы не слышати, даже до днешняго дне.
9 И давид глаголет: да будет трапеза их в сеть и в лов, и в соблазн и в воздаяние им:
10 да помрачатся очи их еже не видети, и хребет их выну сляцай.
11 Глаголю убо: еда согрешиша, да отпадут? Да не будет. Но тех падением спасение языком, во еже раздражити их.
12 Аще ли же прегрешение их богатство мира, и отпадение их богатство языков: кольми паче исполнение их?
13 Вам бо глаголю языком: понеже убо есмь аз языком апостол, службу мою прославляю.
14 Аще како раздражу мою плоть, и спасу некия от них?
15 Аще бо отложение их, примирение миру, что приятие, разве жизнь из мертвых?
16 Аще ли начаток свят, то и примешение: и аще корень свят, то и ветви.
17 Аще ли некия от ветвей отломишася, ты же, дивия маслина сый, прицепился еси в них, и причастник корене и масти маслинныя сотворился еси,
18 не хвалися на ветви: аще ли же хвалишися, не ты корень носиши, но корень тебе.
19 Речеши убо. отломишася ветви, да аз прицеплюся.
20 Добре: неверием отломишася, ты же верою стоиши: не высокомудрствуй, но бойся.
21 Аще бо Бог естественных ветвей не пощаде, да не како и тебе не пощадит.
22 Виждь убо благость и непощадение Божие: на отпадших убо непощадение, а на тебе благость Божия, аще пребудеши в благости: аще ли же ни, то и ты отсечен будеши.
23 И они же, аще не пребудут в неверствии, прицепятся: силен бо есть Бог паки прицепити их.
24 Аще бо ты от естественныя отсечен дивия маслины, и чрез естество прицепился еси к добрей маслине: кольми паче сии, иже по естеству, прицепятся своей маслине?
25 Не бо хощу вас не ведети тайны сея, братие, да не будете о себе мудри, яко ослепление от части израилеви бысть, дондеже исполнение языков внидет,
26 и тако весь израиль спасется, якоже есть писано: приидет от сиона избавляяй, и отвратит нечестие от иакова:
27 и сей им от мене завет, егда отиму грехи их.
28 По благовествованию убо, врази вас ради: по избранию же, возлюблени отец ради.
29 Нераскаянна бо дарования и звание Божие.
30 Якоже бо и вы иногда противистеся Богови, ныне же помиловани бысте сих противлением:
31 такожде и сии ныне противишася вашей милости, да и тии помиловани будут.
32 Затвори бо Бог всех в противление, да всех помилует.
33 о, глубина богатства и премудрости и разума Божия! яко неиспытани судове его, и неизследовани путие его.
34 Кто бо разуме ум Господень, или кто советник ему бысть?
35 Или кто прежде даде ему, и воздастся ему,
36 Яко из того и тем и в нем всяческая. Тому слава во веки. Аминь.
Нашли в тексте ошибку? Выделите её и нажмите: Ctrl + Enter

Послание к Римлянам святого апостола Павла, 11 глава

Обратите внимание. Номера стихов — это ссылки, ведущие на раздел со сравнением переводов, параллельными ссылками, текстами с номерами Стронга. Попробуйте, возможно, вы будете приятно удивлены.

Public Domain

Public Domain — общественное достояние.
Елизаветинская Библия, на русском языке.
© 1751, 1756, 1762, 1784 +



2007–2022, сделано с любовью для любящих и ищущих Бога. Если у вас есть вопросы или пожелания, то пишите: bible-man@mail.ru.