1 Иоанна 5 глава

Первое соборное послание Апостола Иоанна
Библейской Лиги ERV → Пераклад П. Татарыновіча

 
 

Те, кто верят, что Иисус — Христос, становятся детьми Божьими. И каждый, кто любит Отца, любит и дитя Его.
 
Кажны, хто верыць, што Езус ёсьць Хрыстусам, з Бога радзіўся; і кажны, хто любіць Радзіўшага, любіць і зь Яго народжанага.

Вот как мы узнаем, что любим детей Божьих: любя Бога и повинуясь Его заповедям.
 
З таго пазнаём, што любім дзяцей Божых, калі Бога любім ды выконваем Ягоныя прыказанні;

Вот как мы показываем свою любовь к Богу: тем, что исполняем заповеди Его. И Его заповеди не слишком трудно исполнять,
 
бо-ж любасьць да Бога — гэта й ёсьць спаўнянне прыказанняў Яго; а Ягоныя прыказанні не цяжкія.

потому что каждый, кто от Бога, побеждает мир. Вот что принесло нам победу над миром — наша вера.
 
Усё бо з Бога народжанае перамагае сьвет; а перамогай, паканаўшай сьвет, ёсьць вера наша.

Так кто же завоюет мир, если не тот, кто верит, что Иисус — Сын Божий?
 
Бо хтож паконывае сьвет, як ня той, каторы верыць, што Езус Хрыстус ёсьць Сынам Божым?

Это Он, Иисус Христос, пришёл к нам с водой и кровью. Он пришёл к нам не только с водой, но с водой и с кровью. И Дух — свидетель этому, потому что Дух — это истина.
 
Той самы Езус Хрыстус, што прыйшоў праз воду, праз кроў і праз Духа ; не ў вадзе толькі, але ў вадзе й крыві; а Дух сьветчыць аб Ім, бо Дух ёсьць праўдай.

Есть тому три свидетеля:
 
Трох бо сьветчаць на небе; Айцец, Слова й Дух Святы; і гэныя трох ёсьць адно.

Дух, вода и кровь, и все они свидетельствуют об одном и том же.
 
І тры сьветчаць на зямлі; дух, вада і кроў; і гэтыя тры ёсьць адно.

Если мы принимаем свидетельство людское, то должны признать, что свидетельство Бога ценнее. И вот каково свидетельство Бога: Он свидетельствует о Своём Сыне.
 
Калі мы прыймаем сьветчанне людзкое, дык сьветчанне Божае — большае, бо гэта ёсьць сьветчанне Божае, якім Бог сьветчыць аб сваім Сыне.

Кто верит в Сына Божьего, несёт это свидетельство в себе; кто не верит в то, что говорит Бог, превращает его в лжеца, потому что не верит в свидетельство Бога о Своём Сыне.
 
Хто ў Божага Сына верыць, мае Божае пасьветчанне ў сабе; хто ня верыць Сыну, прадстаўляе Яго лгарскім, бо ня уверыў у сьветчанне, якім Бог пасьветчыў аб Сыне сваім.

Свидетельство же вот в чём: Бог дал нам вечную жизнь, и эта жизнь в Сыне Его.
 
Гэнае сьветчанне ў тым, што Бог даў нам жыцьцё вечнае, а тое жыцьцё ў Ягоным Сыне.

Тот, у кого есть Сын, имеет эту жизнь; тот же, у кого нет Сына Божьего, не имеет этой жизни.
 
Хто мае Сына, мае жыцьцё, а хто ня мае Сына Божага, ня мае жыцьця.

Я пишу вам, верующим в Сына Божьего, чтобы вы знали, что обладаете вечной жизнью.
 
Гэта напісаў я вам, каб ведалі, што маеце жыцьцё вечнае вы, веручыя ў імя Сына Божага.

Мы с уверенностью можем прийти к Богу, потому что если попросим о чём-то согласно Его воле, то Он услышит нас.
 
Надзея-ж, якую да Яго маем, ёсьць у тым, што калі згодна зь Ягонай воляй чаго папросім, выслухае нас;

И если мы знаем, что Он слышит нас, о чём бы мы ни просили Его, то знаем также, что то, о чём мы просили, Он нам даёт.
 
а як ведаем, што нас выслухоўвае, калі чаго, дык ведаем, што атрымоўваем прошанае ад Яго.

Если кто уличит верующего брата своего в грехе, но не в смертельном, то должен помолиться за брата, и Бог дарует ему жизнь. Я говорю о тех, кто впал в грех, но не в смертельный. Есть же такой грех, который ведёт к смерти. Я не говорю, что вы должны молиться о таком грехе.
 
Хто бачыць брата свайго, які грэшыць не на сьмерць, то хай просіць, і Ён дасьць жыцьцё грэшачаму не на сьмерць. Ёсьць грэх наводзячы сьмерць, дык не за такога кажу маліцца.

Любой неправедный поступок — грех, но есть грех, который не приводит к смерти.
 
Кажная нягоднасьць грахом ёсьць, але — грахом не на сьмерць.

Мы знаем, что любой, кто становится одним из детей Божьих, не упорствует в грехах, и Сын Божий бережёт его, и тогда лукавый не может повредить ему.
 
Мы ведаем, што кажны народжаны з Бога ня грэшыць, але — дзеля нараджэння з Бога — сьцеражэ сябе і злыдзень ня сьмее крануць яго.

Мы знаем, что принадлежим Богу, хотя весь мир находится во власти лукавого.
 
Мы ведаем, што мы з Бога, а цэлы сьвет агорнуты злом.

Но мы знаем, что Сын Божий пришёл и принёс нам понимание, чтобы мы узнали истинного Бога. И мы пребываем в Том, Кто истинен, потому что мы в Сыне Его — Иисусе Христе. Он — истинный Бог, Он — вечная жизнь!
 
Ведаем такжа, што прыйшоў Сын Божы і даў нам розум, каб пазналі Бога праўдзівага ды былі ў праўдзівым Сыне Ягоным. Ён ёсьць праўдзівым Богам і жыцьцём вечным.

Дети мои! Сторонитесь лжебогов.
 
Сыночкі, высьцерагайцеся хвальшывых багоў. Амэн.

Примечания:

 
 
Пераклад П. Татарыновіча

3 ...не цяжкія — Збавіцель сказаўжа «ярмо маё прыемнае, а цяжар лягонькі» (Мт. 11:30).

8 Трох бо... Тры асобы Найсьв. Тройцы сьветчаць аб Хрыстусе, што Ён ёсьць Мэсыяшам і Сынам Божым. Словы аб гэтых трох сьветках у небе ні ў вадным із старадаўных рукапісаў не натуюцца і былі мабыць пазьней прыпісаныя, згодна з вучэннем Апостала аб трох сьветчачых на зямлі: Айца пры хросьце Збавіцеля ў вадзе Ёрданскай, кроў, пралітая на крыжы пазнання. Некаторыяж эгзэгэты тлумачаць гэта прасьцей: Дух, якога аддаў Збавіцель на крыжы, вада і кроў, якія выплылі з боку Збавіцеля.

16 ...не на сьмерць — калі грэшачы яшчэ не даводзіць сябе да закамянеласьці, спрычыняючай вечную сьмерць; ...не за таго кажу маліцца — Св. Ян тут хацеў павучыць што малітва за грэшніка, ня зусім адступіўшага ад веры, будзе выслухана; нельга аднак мець гэткайжа надзеі на выслуханне малітвы за грэшніка, здэцыдавана цалком адрокшагася ад Збавіцеля.

18 ...ня грэшыць — стараецца не грашыць пакуль даражыць ласкай Божай; гэта аднак ня знача, што ён аўтаматычна стаўся няздольным да граху; ...злыдзень — шатан.

19 ...мы з Бога — праз Хрост; ...агорнуты злом — грахом.

20 ...ды былі ў праўдзівым Сыне Ягоным — праз веру, ласку і міласьць.

 


2007–2024. Сделано с любовью для любящих и ищущих Бога. Если у вас есть вопросы или пожелания, то пишите нам: bible-man@mail.ru.