2 да Карынцян 3 глава

Другі ліст сьв. Паўлы апостала да Карынцян
Пераклад Яна Станкевіча → Cовременный перевод WBTC

 
 

Ці ізноў нам пачынаць самых сябе паручаць? Або патрабуем, як некатрыя, паручных лістоў да вас альбо ад вас?
 
Не начинаем ли мы снова сами себя расхваливать? Или же нужны нам письма к вам или от вас, как некоторым другим людям? Разумеется, нет!

Вы — ліст наш, напісаны ў сэрцах нашых, пазнаваны а чытаны ўсімі людзьмі,
 
Вы и есть наше письмо, написанное в сердцах наших, известное всем и прочитанное всеми.

Выяўлены ліст Хрыстоў, выслужаны намі, напісаны ня чэрняю, але Духам Бога жывога, не на каменных дошчачках, але на цялесных дошчачках сэрца.
 
Вы показываете, что вы — письмо Христово, написанное не чернилами, а Духом Бога живого, написанное не на скрижалях каменных, а на сердцах человеческих.

А такі давер мы маем пераз Хрыста да Бога;
 
Благодаря Христу мы можем с уверенностью утверждать это перед Богом.

Не каб мы самы былі здольныя мысьліць што-лень, як самы ізь сябе, але здольнасьць наша з Бога,
 
И не потому, что мы сами можем заявить, что это исходит от нас, но способность наша исходит от Бога. Эта уверенность исходит от Бога,

Каторы ўчыніў нас здольнымі слугачымі новае ўмовы, ня літары, але духа; бо літара забівае, а дух ажыўляе.
 
Кто сделал нас исполнителями Своего нового Соглашения со Своим народом, Соглашения, основанного не на письменном законе, а на духе, ибо письменный закон убивает, дух же даёт жизнь.

Калі ж слугаваньне сьмерці, літарамі выразанае на камянёх, было слаўнае, ажно не маглі цеміцца сынове Ізраелявы ў від Масеяў з прычыны славы віду ягонага мінучае,
 
Но если служение смерти, словами высеченное на камне, было так славно, что народ Израиля не мог смотреть в лицо Моисею, сиявшее этой славой, хотя такая слава и затмевается позднее,

Дык ці не пагатове мае быць шмат слаўнейшае слугаваньне Духа?
 
то как же может служение духа не оказаться ещё более славным?

Бо калі слугаваньне засуджэньня слаўнае, пагатове слугаваньне справядлівасьці збыткуе ў славе.
 
Ибо, если служение осуждения было славно, то насколько же более славно служение оправдания перед Богом.

Бо й услаўленае ня было ўслаўлена, раўнуючы да пераходзячае славы.
 
Потому что то, что исполнено было славы в том случае, затмевается славой нового служения.

Бо калі мінаючае слаўнае, пагатове трываючае ў славе.
 
Ибо, если то служение, которому суждено затмение, славно, то это непреходящее служение ещё более славно.

Затым, маючы такую надзею, мы дзеем вельмі адважна,
 
Так как у нас есть надежда на это, мы смелы в своих речах

А ня так, як Масей, што клаў запінашку на від свой, так што сынове Ізраелявы ня цеміліся ў канец мінаючага.
 
и не уподобляемся Моисею, который скрывал своё лицо за пеленой, чтобы не видел народ Израиля конец проходящей славы.

Але розумы іхныя закалянелыя, бо аж дагэтуль тая самая запінашка пры чытаньню Старога Закону застаецца, ня будучы расьхіненая; аддаляецца Хрыстом.
 
Но их умы ослеплены, ибо по сей день остаётся неподнятой эта пелена при чтении закона, ибо она будет поднята только через Христа.

Значыцца, аж дагэтуль, як Масея чытаюць, запінашка ляжыць на сэрцу іхным.
 
Но по сей день, когда читают закон Моисея, пелена остаётся у всех на сердцах.

Але, як наварачаюцца да Спадара, запінашка гэна здыймаецца.
 
Когда же обращается человек к Господу, эта пелена спадает.

Спадар ё Дух; а йдзе Дух Спадароў, там свабода.
 
Господь же, о Ком я говорю, — это Дух, где же Дух Господний, там и свобода.

Мы ж усі, з каторых віду зьнята запінашка, сузіраючы, як у глядзелцы, славу Спадарову, адмяняемся ў тый самы абраз ад славы ў славу, як ад Духа Спадаровага.
 
Но все мы, с незакрытыми лицами, словно в зеркале созерцая славу Господню, превращаемся в подобие Его во всевозрастающей славе Его — и преображение это от Господа, то есть от Духа.



2007–2024. Зроблена з любоўю для тых, што любяць і шукаюць Бога. Калі ў вас ёсць пытанні ці пажаданні, то пішыце нам: bible-man@mail.ru.