К Римлянам 10 глава

Послание к Римлянам святого апостола Павла
В переводе Лутковского → Пераклад Сабілы і Малахава

 
 

Однако же, братья, в сердце моем — горячее желание их спасения, о чём и Бога молю,
 
Браты! з маім глыбокім сардэчным перажываньнем (я) у прашэньні перад Богам за Ізраэль аб (ягоным) выратаваньні.

ибо свидетельствую о них: стремление к Богу есть у них, но неразумное,
 
Бо сьведчу ім, што (яны) маюць руплівасьць па Богу, але бязь ве́даньня (праўды Бога).

поскольку, не ведая о праведности Божьей и пытаясь установить собственную праведность, они не приняли оправдания Божьего,
 
Бо ня разумеючы праведнасьці Бога і імкнучыся ўстанавіць сваю праведнасьць, яны ня пакарыліся праведнасьці Бога;

тогда как конечная цель закона — Христос — оправдание каждого верующего.
 
бо канец Закону — Хрыстос, на апраўданьне кожнаму веручаму.

Так, Моисей пишет об оправдании законом: человек, исполнивший его, — жив будет;
 
Бо Масей піша аб праведнасьці паводля Закону: чалавек, які яго споўніў, жыць будзе ім.

а оправдание верой говорит так: не спрашивай в сердце своем: кто взойдет на небо? то есть, чтобы (на землю) Христа низвести;
 
А праведнасьць ад веры кажа так: ня кажы ў сэрцы тваім: хто ўзыйдзе на Неба?, гэта значыць Хрыста зьвесьці (уніз);

или: кто сойдет в преисподнюю? то есть, чтобы Христа из (царства) мертвых возвести;
 
альбо: «хто сыйдзе ў бяздоньне?», гэта значыць Хрыста із мёртвых узьвесьці.

но что оно говорит? рядом с тобою слово: в устах твоих и в сердце твоем, то есть слово веры, которое мы проповедуем,
 
Але што кажа (Пісаньне)? «Блізка да цябе слова, у вуснах тваіх і ў сэрцы тваім», гэта значыць слова веры, якое мы абвяшчаем.

ибо, если ты устами своими проповедуешь Иисуса как Господа и веришь сердцем своим, что Бог воскресил Его из мертвых, — ты спасен,
 
Таму што, калі ты вызнаў вуснамі тваімі Госпада Ісуса і паверыў у сэрцы тваім, што Бог уваскрасіў Яго зь мёртвых, будзеш выратаваны:

поскольку сердцем веруют — к оправданию, а устами исповедуют — ко спасению,
 
бо сэрцам верыцца дзеля праведнасьці, а вуснамі вызнаецца дзеля збаўленьня.

ибо в Писании сказано: каждый, кто верует в Него, не устыдится.
 
Бо Пісаньне гаворыць: «Кожны, хто верыць у Яго, ня будзе пасаромлены».

Здесь нет различия между иудеем и эллином, потому что у всех один Господь, благодеющий всем, кто призывает Его,
 
Таму што няма розьніцы паміж жыдом і эллінам, таму што Ён — Госпад усіх, багаты для ўсіх, хто кліча Яго.

ибо каждый, кто призовет имя Господне, будет спасен.
 
Бо кожны, хто б ні прыклікаў Імя Госпада, будзе збаўлены.

Но разве могут они призвать Того, в Кого не уверовали? Разве могут веровать в Того, о Ком не слышали? Разве могут услышать без проповедующего?
 
Як жа будуць клікаць (Таго), у Каторага ня ўверавалі? Як жа павераць у (Таго), пра Каторага ня пачулі? Як жа пачуюць бяз абвяшчаючага?

Разве могут проповедовать, не будучи посланными? Как написано: о, сколь легки пути благовествующих о мире и о добре!
 
Як жа будуць абвяшчаць, калі ня будуць пасланыя? Як напісана: «Як прыгожыя ногі тых, хто дабравесьцяць мір, дабравесьцяць добрае!» (Гісая 52:7).

Но не все внимали благовестию; так, Исайя вопрошает: Господи, кто поверил услышанному от нас?
 
Але ня ўсе паслухалі Эвангельля. Бо Гісая кажа: «Госпадзе! Хто паверыў паведамленьню нашаму?»

Итак, вера — от услышанного, а услышанное — по слову Христа.
 
Такім чынам, вера — ад пачутага, а слуханьне — у Слове Бога.

Но, спрашиваю: разве они не слышали? Напротив: во всех странах раздавался голос их, и на краю земли слышны были слова их.
 
Але пытаюся: хіба яны ня пачулі? Больш таго, па ўсёй зямлі прайшоў голас іхны (прапаведуючых), і да межаў заселенай зямлі (прайшлі) словы іхныя.

Но, спрашиваю: разве Израиль не ведал об том? У Моисея впервые сказано: Я вызову у вас ревность к не (Моему) народу, вызову у вас гнев к народу, не знающему (Меня).
 
Але пытаюся: хіба Ізраэль ня ведаў? Масей гаворыць першы: «Я прывяду вас да рупнасьці ня народам; раздражню вас народам някемлівым».

А у Исайи уже прямо сказано: Меня обрели те, которые не искали Меня, Я открылся тем, которые не звали Меня.
 
Гісая асьмеліваецца і кажа: «Я знойдзен тымі, хто Мяне ня шукаў, Я стаўся яўным для тых, што ня пыталіся пра Мяне».

Об Израиле же у него сказано: весь день Я простирал руки Свои к народу непокорному и упрямому.
 
Да Ізраэля ж гаворыць: «Увесь дзень Я працягваў Рукі Мае да народу няпаслухмянага і ўпартага».



2007–2024. Сделано с любовью для любящих и ищущих Бога. Если у вас есть вопросы или пожелания, то пишите нам: bible-man@mail.ru.