Римлянам 10 глава

Послание к Римлянам святого апостола Павла
Перевод Десницкого → Пераклад Сабілы і Малахава

 
 

Братья, чего желает мое сердце, о чем молюсь Богу — это спасение израильтян.
 
Браты! з маім глыбокім сардэчным перажываньнем (я) у прашэньні перад Богам за Ізраэль аб (ягоным) выратаваньні.

Свидетельствую им, что их вера в Бога ревностна, но неразумна:
 
Бо сьведчу ім, што (яны) маюць руплівасьць па Богу, але бязь ве́даньня (праўды Бога).

не знают они праведности Божьей и стремятся утвердить собственную, а Божьей праведности не покоряются.
 
Бо ня разумеючы праведнасьці Бога і імкнучыся ўстанавіць сваю праведнасьць, яны ня пакарыліся праведнасьці Бога;

А ведь закон устремлен ко Христу, чтобы всякий верующий достиг праведности.
 
бо канец Закону — Хрыстос, на апраўданьне кожнаму веручаму.

О праведности, которая от закона, Моисей пишет: «человек, исполнивший закон, им и будет жив».
 
Бо Масей піша аб праведнасьці паводля Закону: чалавек, які яго споўніў, жыць будзе ім.

А праведность, которая от веры, призывает: «не говори в сердце своем: “Кто бы взошел на небо (чтобы свести оттуда Христа)
 
А праведнасьць ад веры кажа так: ня кажы ў сэрцы тваім: хто ўзыйдзе на Неба?, гэта значыць Хрыста зьвесьці (уніз);

или сошел бы в бездну (чтобы вывести Христа из мира мертвых)?”».
 
альбо: «хто сыйдзе ў бяздоньне?», гэта значыць Хрыста із мёртвых узьвесьці.

И что же говорится в Писании? «Близко к тебе это слово, на устах твоих и в сердце твоем».
 
Але што кажа (Пісаньне)? «Блізка да цябе слова, у вуснах тваіх і ў сэрцы тваім», гэта значыць слова веры, якое мы абвяшчаем.

То есть будешь спасен, если исповедуешь устами своими Господа Иисуса и поверишь сердцем своим, что Бог Его воскресил из мертвых.
 
Таму што, калі ты вызнаў вуснамі тваімі Госпада Ісуса і паверыў у сэрцы тваім, што Бог уваскрасіў Яго зь мёртвых, будзеш выратаваны:

Вера в сердце приводит к праведности, исповедание устами — ко спасению.
 
бо сэрцам верыцца дзеля праведнасьці, а вуснамі вызнаецца дзеля збаўленьня.

Ведь Писание говорит: «Кто верует в Него, тому не придется краснеть».
 
Бо Пісаньне гаворыць: «Кожны, хто верыць у Яго, ня будзе пасаромлены».

Здесь нет различия между иудеем и язычником, один у всех Господь. Он щедро одаривает тех, кто призывает Его,
 
Таму што няма розьніцы паміж жыдом і эллінам, таму што Ён — Госпад усіх, багаты для ўсіх, хто кліча Яго.

ибо «всякий, кто призовет имя Господне, будет спасен».
 
Бо кожны, хто б ні прыклікаў Імя Госпада, будзе збаўлены.

Смогут ли призвать Его те, кто не уверовал? Смогут ли уверовать те, кто о Нем не слышал? Смогут ли услышать, если им никто не возвестит?
 
Як жа будуць клікаць (Таго), у Каторага ня ўверавалі? Як жа павераць у (Таго), пра Каторага ня пачулі? Як жа пачуюць бяз абвяшчаючага?

А как станут возвещать, если никто их не пошлет на проповедь? Потому и написано: «Как прекрасны шаги благовестника!»
 
Як жа будуць абвяшчаць, калі ня будуць пасланыя? Як напісана: «Як прыгожыя ногі тых, хто дабравесьцяць мір, дабравесьцяць добрае!» (Гісая 52:7).

Но не все прислушались к евангельской вести. Исайя говорит: «Господи, кто поверил тому, что от нас услышал?»
 
Але ня ўсе паслухалі Эвангельля. Бо Гісая кажа: «Госпадзе! Хто паверыў паведамленьню нашаму?»

Итак, вера приходит от услышанной вести, а весть — от слова Христова.
 
Такім чынам, вера — ад пачутага, а слуханьне — у Слове Бога.

И я спрошу: неужели израильтяне этого не слышали? Быть не может, когда «по всей земле раздается голос их и до пределов вселенной речи их».
 
Але пытаюся: хіба яны ня пачулі? Больш таго, па ўсёй зямлі прайшоў голас іхны (прапаведуючых), і да межаў заселенай зямлі (прайшлі) словы іхныя.

Снова спрошу: разве израильтяне не знали? Еще Моисей говорил: «вызову у Моего народа ревность при помощи тех, кто ему чужд, раздражение — при помощи неразумного народа».
 
Але пытаюся: хіба Ізраэль ня ведаў? Масей гаворыць першы: «Я прывяду вас да рупнасьці ня народам; раздражню вас народам някемлівым».

Исайя тоже сказал прямо: «нашли Меня те, кто и не искал, Я открылся тем, кто и не спрашивал обо Мне».
 
Гісая асьмеліваецца і кажа: «Я знойдзен тымі, хто Мяне ня шукаў, Я стаўся яўным для тых, што ня пыталіся пра Мяне».

А об израильтянах он говорит: «Что ни день, простираю Я руки к народу непокорному и своевольному».
 
Да Ізраэля ж гаворыць: «Увесь дзень Я працягваў Рукі Мае да народу няпаслухмянага і ўпартага».



2007–2024. Сделано с любовью для любящих и ищущих Бога. Если у вас есть вопросы или пожелания, то пишите нам: bible-man@mail.ru.