Евреям 5 глава

Послание к Евреям святого апостола Павла
Перевод Десницкого → Пераклад праваслаўнай царквы

 
 

Всякий первосвященник, избранный из числа людей, заступается за них перед Богом, приносит Ему дары и жертвы за грехи.
 
Таму што кожны першасвятар, з людзей вы́браны, дзеля людзей ставіцца на служэнне Богу, каб прыносіць дары і ахвяры за грахі,

Он может быть снисходительным к людям невежественным и заблудшим, ведь он и сам подвержен слабостям
 
бу́дучы здольны спагада́ць тым, хто ў няве́данні і ўве́дзены ў зман, бо і сам ахоплены не́маччу,

и потому вынужден приносить жертвы не только за грехи народа, но и за собственные грехи.
 
і таму ён павінен як за народ, так і за сябе прыносіць ахвяры за грахі.

И такой чести никто не добивается сам по себе, а лишь по Божьему призыву, как было и с Аароном.
 
І ніхто сам сабе не надае́ гэтай годнасці, толькі пакліканы Богам, як і Аарон.

Так было и со Христом — не Сам Себя Он прославил как первосвященника, а Тот, Кто сказал Ему: «Ты Сын Мой, сегодня Я Тебя породил».
 
Так і Хрыстос не Сам Сябе праславіў, стаўшы першасвятаром, а Той, Хто сказаў Яму: «Ты Сын Мой, Я сёння нарадзіў Цябе»;

Так и в другом месте Он говорит: «Ты священник вовек по чину Мелхиседека».
 
як і ў іншым месцы кажа: «Ты святар навек па чыну Мелхіседэкаву».

Когда Он жил во плоти, то с громким плачем и слезами вознес молитвы и прошения к Тому, Кто мог избавить Его от смерти, и в смирении Своем был Он услышан.
 
Ён у дні Свайго цялеснага жыцця ўзнёс малітвы і прашэ́нні з ускліка́ннем моцным і са слязьмі Таму, Хто мог збавіць Яго ад смерці, і пачуты быў за глыбокую пашану да Бога;

Хоть и был Он Сыном, но принял страдания и так обрел опыт покорности Богу.
 
хоць і Сын Ён, аднак праз пакуты навучы́ўся паслушэ́нству

Теперь Он, совершенный, стал источником вечного спасения для тех, кто покорен Ему —
 
і, будучы дасканалым, стаў для ўсіх паслухмя́ных Яму прычынаю спасення вечнага,

таким «первосвященником по чину Мелхиседека» назвал его Бог!
 
назва́ны ад Бога Першасвятаром па чыну Мелхіседэкаву.

Рассуждать об этом мы можем долго, но вам тяжело будет это понять — вы слишком ленивые слушатели.
 
Пра гэта мы многае маем сказаць, але цяжка растлума́чыць, бо вы сталі няздо́льнымі слухаць.

С течением времени и вам следовало бы стать учителями, но у вас заново возникла потребность обучаться у кого-то самым основам — первому, что сказал Бог. Оказалось, что вам нужна не твердая пища, а молоко.
 
І хоць пара́ ўжо вам самім быць настаўнікамі, але вас зноў трэба вучы́ць першаасно́вам вучэння Божага, і вам зноў патрэ́бна малако, а не цвёрдая ежа.

Всякий, кто питается молоком — младенец, несведущий в праведном слове.
 
Бо кожны, каго кормяць малаком, той недасве́дчаны ў слове праўды, таму што гэта дзіця;

А твердая пища — для взрослых, ведь их чувства на опыте научились отличать добро от зла.
 
а цвёрдая ежа — для дасканалых, у якіх пачуцці вопытам прыву́чаны адрозніваць дабро і зло.



2007–2024. Сделано с любовью для любящих и ищущих Бога. Если у вас есть вопросы или пожелания, то пишите нам: bible-man@mail.ru.