Римлянам 7 глава

Послание Римлянам
Русского Библейского Центра → Пераклад Рыма-Каталіцкага Касцёла

 
 

Вам ли, братья, знатоки Закона, не знать, что Закон сохраняет власть над человеком, лишь пока он жив?
 
Ці ж не ведаеце, браты, — бо кажу тым, хто ведае Закон, — што Закон мае ўладу над чалавекам, пакуль той жыве?

Замужняя женщина живому мужу суждена Законом, но после смерти мужа от закона замужества освобождается.
 
Замужняя жанчына звязана Законам з жывым мужам. Калі муж памрэ, яна вольная ад мужа паводле Закону.

Если при живом муже пойдет к другому, зовите ее гулящей. Но смерть мужа освобождает жену от Закона, и тогда ее новое замужество — не измена.
 
Таму, калі жыве муж, а яна будзе жонкай другога, то будзе названа чужаложніцай. Калі ж памрэ муж, яна вольная ад гэтага Закону і не будзе чужаложніцай, выйшаўшы замуж за другога мужчыну.

Подобно этому и вы, братья, телом Христовым оказались мертвы для Закона, потому что теперь принадлежите совсем Другому, воскресшему из мертвых, и живете на пользу Богу.
 
Гэтак і вы, браты мае, памерлі для Закону праз цела Хрыста, каб належаць другому, які ўстаў з мёртвых, каб прыносіць плод Богу.

Когда мы были живой плотью, греховные страсти, усматриваемые Законом, толкали нас на употребление жизни в пользу смерти.
 
Бо, калі мы былі ў целе, тады грахоўныя страсці праз Закон дзейнічалі ў нашых членах, каб даваць плод смерці.

Сегодня мы умерли для Закона, которым были закрепощены. Мы освободились от его власти и Богу служим теперь в обновленном духе, а не прежним манером по букве.
 
Цяпер жа, памерлыя для Закону, якім былі звязаны, мы вызваліліся ад яго, каб служыць у новым духу, а не паводле старой літары.

К чему же мы пришли? Закон — источник греха? Нет, нет и нет! И все же на грех указал мне Закон. Я не узнал бы о своем желании, если бы Закон не сказал: «Не пожелай».
 
Што ж скажам? Закон — грэх? Канешне, не! Але я не пазнаў бы граху, калі б не Закон, бо я не ведаў бы і пажадлівасці, калі б Закон не гаварыў: «Не пажадай».

Для подсказки мне всякого нового желания грех пользуется услугами заповеди. Без Закона грех мертв.
 
Але грэх, пазнаны праз запаведзь, выклікаў ува мне ўсякую пажадлівасць, бо без Закону грэх мёртвы.

Скажем, я живу в такое время, когда нет Закона. Приходит заповедь — и грех оживает,
 
Я жыў калісьці без Закону, але, калі прыйшла запаведзь, дык грэх ажыў,

А я умираю. Выходит, что не к жизни осуществилась заповедь, а наоборот — к смерти.
 
а я памёр. І я ўбачыў, што запаведзь, дадзеная для жыцця, прывяла мяне да смерці.

Это подстроил мне грех. Он воспользовался услугами заповеди и убил меня.
 
Грэх, выкарыстоўваючы магчымасць праз запаведзь, звёў мяне і забіў ёю.

Верно, что Закон свят. И заповедь свята, и праведна, и хороша.
 
Таму закон святы, і запаведзь святая, і справядлівая, і добрая.

Но как вышло, что добро обернулось для меня смертью? Никак! Грех, только грех, суть которого до конца раскрыта заповедью, способен убить меня от противного посредством добра.
 
Дык няўжо добрае стала для мяне смерцю? Канешне, не! Але грэх, каб стацца грахом, карыстаючыся добрым, прынёс мне смерць, каб грэх праз запаведзь выявіў сваю згубную моц.

Мы знаем, что Закон духовен. А я весь от плоти, запродан греху.
 
Ведаем, што Закон — духоўны, а я — цялесны, падлеглы граху.

Удивляюсь своим поступкам. Чего хочу, не делаю, а что ненавижу, делаю.
 
Я не разумею, што раблю, бо не тое раблю, што хачу, але тое раблю, што ненавіджу.

Но если делаю то, чего не хочу, значит, соглашаюсь, что Закон хорош.
 
Калі ж я раблю тое, чаго не хачу, то прызнаю, што Закон добры.

И выходит, что это не я действую, а грех моего нутра.
 
Цяпер ужо не я раблю тое, але грэх, які жыве ўва мне.

Знаю, что мне как человеку добро не свойственно. Желание добра во мне есть, но чтобы творить добро, этого нет.
 
Ведаю, што не жыве ўва мне, гэта значыць, у маім целе, добрае. Бо жаданне ёсць ува мне, але зрабіць добрае не знаходжу як!

Добра хочу, но не делаю, а зло, которого не хочу, делаю.
 
Дабро, якое хачу, не раблю, а зло, якога не хачу, раблю.

Но если делаю, чего не хочу, то уже не я это делаю, а грех моего нутра.
 
Калі ж раблю не тое, што хачу, ужо не я раблю гэта, але грэх, што жыве ўва мне.

И вижу закономерность: стоит мне захотеть делать добро, как подворачивается зло.
 
Тады я заўважаю, што, калі хачу рабіць дабро, ляжыць перада мною зло.

Душа не нарадуется на закон Божий.
 
Паводле духоўнага чалавека, знаходжу задавальненне ў Законе Божым,

Но в теле вижу другой закон. Он ополчился на закон моего разума и гонит меня в плен под свой греховный закон.
 
але ў маіх членах бачу іншы закон, што змагаецца з законам майго розуму і робіць мяне нявольнікам закону граху, які ў маіх членах.

Пропащий я человек! Кто избавит меня от тела? Ведь это моя смерть.
 
Няшчасны я чалавек! Хто вызваліць мяне ад гэтага цела смерці?

Бога благодарю за Иисуса Христа, Господа нашего. Короче говоря, я разумом служу закону Божьему, а плотью — закону греха.
 
Дзякую Богу праз Езуса Хрыста, нашага Пана! Значыць я сам розумам служу Закону Божаму, а целам — закону граху.



2007–2024. Сделано с любовью для любящих и ищущих Бога. Если у вас есть вопросы или пожелания, то пишите нам: bible-man@mail.ru.