Римлянам 7 глава

Послание Римлянам
Русского Библейского Центра → Переклад Куліша та Пулюя

 
 

Вам ли, братья, знатоки Закона, не знать, что Закон сохраняет власть над человеком, лишь пока он жив?
 
Хиба не знаєте, браттє (знаючим бо закон глаголю), що закон панує над чоловіком, доки він жив?

Замужняя женщина живому мужу суждена Законом, но после смерти мужа от закона замужества освобождается.
 
Бо мужня жона з живим мужем звязана законом; як же вмре муж її, тодї вона відзволена від мужа.

Если при живом муже пойдет к другому, зовите ее гулящей. Но смерть мужа освобождает жену от Закона, и тогда ее новое замужество — не измена.
 
Тим же оце, як жив муж, перелюбницею звати меть ся, коли буде (жінкою) иншому чоловікові; коли ж умре муж її, вільна вона від закону, щоб не бути їй перелюбницею, хоч би була (жінкою) иншому чоловікові.

Подобно этому и вы, братья, телом Христовым оказались мертвы для Закона, потому что теперь принадлежите совсем Другому, воскресшему из мертвых, и живете на пользу Богу.
 
Оце ж, браттє моє, і ви вмерли закону тїлом Христовим, щоб бути вам Иншому, що встав із мертвих, щоб принесли ми овощ Богові.

Когда мы были живой плотью, греховные страсти, усматриваемые Законом, толкали нас на употребление жизни в пользу смерти.
 
Як були бо ми в тїлї, страсти гріховні, що були через закон, орудували в членах наших, щоб приносити овощ смертї.

Сегодня мы умерли для Закона, которым были закрепощены. Мы освободились от его власти и Богу служим теперь в обновленном духе, а не прежним манером по букве.
 
Тепер же ми відзволились од закону умершого, котрим були держані, щоб служити нам (Богові) в обновленню духа, а не у ветхости писання.

К чему же мы пришли? Закон — источник греха? Нет, нет и нет! И все же на грех указал мне Закон. Я не узнал бы о своем желании, если бы Закон не сказал: «Не пожелай».
 
Що ж скажемо? закон гріх? Нехай не буде так. Нї, я й не знав гріха, як тільки через закон, і жадоби не відав би, коли б закон не сказав: Не жадай.

Для подсказки мне всякого нового желания грех пользуется услугами заповеди. Без Закона грех мертв.
 
Гріх же, взявшись через заповідь, підняв у менї всяку жадобу. Без закону бо гріх мертвий.

Скажем, я живу в такое время, когда нет Закона. Приходит заповедь — и грех оживает,
 
Я ж колись жив окроме закону; як же настала заповідь, гріх ожив, а я вмер.

А я умираю. Выходит, что не к жизни осуществилась заповедь, а наоборот — к смерти.
 
І знайшов я, що заповідь, котра на життє, ся на смерть.

Это подстроил мне грех. Он воспользовался услугами заповеди и убил меня.
 
Гріх бо, узявшись через заповідь, обманив мене, і нею вбив мене.

Верно, что Закон свят. И заповедь свята, и праведна, и хороша.
 
Тим же оце закон сьвят, і заповідь сьвята, і праведна і добра.

Но как вышло, что добро обернулось для меня смертью? Никак! Грех, только грех, суть которого до конца раскрыта заповедью, способен убить меня от противного посредством добра.
 
Хиба ж добро принесло менї смерть? Нехай не буде так. Нї, гріх, щоб явив ся гріхом, добрим завдав менї смерть, щоб гріх був без міри грішен через заповідь.

Мы знаем, что Закон духовен. А я весь от плоти, запродан греху.
 
Знаємо бо, що закон духовний, я ж тїлесний, проданий під гріх.

Удивляюсь своим поступкам. Чего хочу, не делаю, а что ненавижу, делаю.
 
Що бо роблю, не розумію; не що бо хочу, роблю, а що ненавиджу, те роблю.

Но если делаю то, чего не хочу, значит, соглашаюсь, что Закон хорош.
 
Коли ж, чого не хочу, те роблю, то хвалю закон, що добрий.

И выходит, что это не я действую, а грех моего нутра.
 
Тепер же вже не я роблю се, а гріх, що домує в менї.

Знаю, что мне как человеку добро не свойственно. Желание добра во мне есть, но чтобы творить добро, этого нет.
 
Знаю бо, що не живе в менї (се єсть в тїлї моїм), добре; бо хотїннє є в мене, зробити ж що добре, не знаходжу (способу).

Добра хочу, но не делаю, а зло, которого не хочу, делаю.
 
Бо доброго, що хочу, не роблю, а чого не хочу, лихого, те роблю.

Но если делаю, чего не хочу, то уже не я это делаю, а грех моего нутра.
 
Коли ж, чого не хочу, те роблю, то вже не я те роблю, а гріх, що домує в менї.

И вижу закономерность: стоит мне захотеть делать добро, как подворачивается зло.
 
Оце ж знаходжу закон, що, коли хочу робити добре, передо мною лежить лихе.

Душа не нарадуется на закон Божий.
 
Бо я кохаюсь у законї Божому по нутряному чоловікові,

Но в теле вижу другой закон. Он ополчился на закон моего разума и гонит меня в плен под свой греховный закон.
 
бачу ж иншій закон у членах моїх, що воює проти закону ума мого і підневолює мене законові гріха, що в членах моїх.

Пропащий я человек! Кто избавит меня от тела? Ведь это моя смерть.
 
Окаянний я чоловік! хто мене збавить од тїла смерти сієї?

Бога благодарю за Иисуса Христа, Господа нашего. Короче говоря, я разумом служу закону Божьему, а плотью — закону греха.
 
Дякую Богові через Ісуса Христа, Господа нашого. Оце ж умом сам я служу закону Божому, тїлом же закону гріховному.



2007–2024. Сделано с любовью для любящих и ищущих Бога. Если у вас есть вопросы или пожелания, то пишите нам: bible-man@mail.ru.