Римлянам 7 глава

Послание Римлянам
Русского Библейского Центра → Пераклад Чарняўскага 2017

 
 

Вам ли, братья, знатоки Закона, не знать, что Закон сохраняет власть над человеком, лишь пока он жив?
 
Ці ж вы не ведаеце, браты, — бо гавару тым, хто ведае закон, — што, дакуль жыве чалавек, закон пануе над чалавекам?

Замужняя женщина живому мужу суждена Законом, но после смерти мужа от закона замужества освобождается.
 
Падобна і замужняя жанчына звязана законам з жывым мужам; а калі муж памрэ, яна вызвалена ад мужа па законе.

Если при живом муже пойдет к другому, зовите ее гулящей. Но смерть мужа освобождает жену от Закона, и тогда ее новое замужество — не измена.
 
Таму яна будзе называцца чужаложніцай, калі пры жывым мужу выйдзе замуж за другога; калі ж памрэ муж, яна вольная ад закону і не будзе чужаложніцай, калі выйдзе замуж за другога.

Подобно этому и вы, братья, телом Христовым оказались мертвы для Закона, потому что теперь принадлежите совсем Другому, воскресшему из мертвых, и живете на пользу Богу.
 
Так і вы, браты мае, памерлі для закону праз Цела Хрыстова, каб належаць другому, Таму, Які ўваскрос з мёртвых, каб прыносіць плод Богу.

Когда мы были живой плотью, греховные страсти, усматриваемые Законом, толкали нас на употребление жизни в пользу смерти.
 
Пакуль мы жылі ў целе, у членах нашых праз закон дзейнічалі грахоўныя жарсці, каб мы прыносілі плод смерці.

Сегодня мы умерли для Закона, которым были закрепощены. Мы освободились от его власти и Богу служим теперь в обновленном духе, а не прежним манером по букве.
 
Цяпер жа мы вызвалены ад закону, у якім утрымліваліся, памерлі для яго, каб служыць Богу ў абнаўленні Духа, а не па старой літары.

К чему же мы пришли? Закон — источник греха? Нет, нет и нет! И все же на грех указал мне Закон. Я не узнал бы о своем желании, если бы Закон не сказал: «Не пожелай».
 
Дык што скажам? Няўжо закон — грэх? Ніякім чынам! Але я спазнаў грэх не інакш, як праз закон, бо я не разумеў бы пажадлівасці, калі б закон не казаў: «Не пажадай».

Для подсказки мне всякого нового желания грех пользуется услугами заповеди. Без Закона грех мертв.
 
Але грэх, які ўзяўся з нагоды прыказання, выклікаў у мяне ўсякія пажаданні, бо, каб не было закону, грэх быў бы мёртвы.

Скажем, я живу в такое время, когда нет Закона. Приходит заповедь — и грех оживает,
 
Калісьці я жыў без закону, але, калі прыйшло прыказанне, ажыў і грэх,

А я умираю. Выходит, что не к жизни осуществилась заповедь, а наоборот — к смерти.
 
а я памёр; і я знайшоў, што прыказанне, якое было на жыццё, прывяло мяне на смерць.

Это подстроил мне грех. Он воспользовался услугами заповеди и убил меня.
 
Бо грэх, што ўзяўся з нагоды прыказання, звёў мяне і праз яго забіў.

Верно, что Закон свят. И заповедь свята, и праведна, и хороша.
 
Вось жа, закон сам па сабе святы, і прыказанне святое, і справядлівае, і добрае.

Но как вышло, что добро обернулось для меня смертью? Никак! Грех, только грех, суть которого до конца раскрыта заповедью, способен убить меня от противного посредством добра.
 
Дык што, добрае сталася для мяне смерцю? Ніякім чынам! Але грэх праз добрае спарадзіў мне смерць, і, такім чынам, грэх выявіўся; каб стаўся грэх празмерна грэшным праз прыказанне.

Мы знаем, что Закон духовен. А я весь от плоти, запродан греху.
 
Ведаем бо, што закон духоўны, а я — цялесны, праданы граху.

Удивляюсь своим поступкам. Чего хочу, не делаю, а что ненавижу, делаю.
 
Я нават не разумею, што раблю, бо не раблю таго, чаго хачу, але тое, што ненавіджу, раблю.

Но если делаю то, чего не хочу, значит, соглашаюсь, что Закон хорош.
 
А калі раблю тое, чаго не хачу, тады прызнаю, што закон — добры.

И выходит, что это не я действую, а грех моего нутра.
 
Тады ўжо не я раблю гэта, але грэх, што жыве ўва мне.

Знаю, что мне как человеку добро не свойственно. Желание добра во мне есть, но чтобы творить добро, этого нет.
 
Я бо ведаю, што ўва мне, значыць у целе маім, не жыве добрае: бо жаданне дабра побач са мною, але, каб зрабіць дабро, — не знаходжу.

Добра хочу, но не делаю, а зло, которого не хочу, делаю.
 
Бо не раблю дабра, якога хачу, але раблю тое зло, якога не хачу.

Но если делаю, чего не хочу, то уже не я это делаю, а грех моего нутра.
 
А калі раблю тое, чаго не хачу, значыць, не я ўжо гэта раблю, але грэх, што ўва мне жыве.

И вижу закономерность: стоит мне захотеть делать добро, как подворачивается зло.
 
Дык вось, знаходжу закон, што калі хачу рабіць дабро, то побач са мною зло.

Душа не нарадуется на закон Божий.
 
Бо паводле ўнутранага чалавека захапляюся законам Божым,

Но в теле вижу другой закон. Он ополчился на закон моего разума и гонит меня в плен под свой греховный закон.
 
але ў членах маіх бачу іншы закон, які працівіцца закону майго розуму ды няволіць мяне законам граху, які ёсць у членах маіх.

Пропащий я человек! Кто избавит меня от тела? Ведь это моя смерть.
 
Нешчаслівы я чалавек! Хто вызваліць мяне ад гэтага смяротнага цела?

Бога благодарю за Иисуса Христа, Господа нашего. Короче говоря, я разумом служу закону Божьему, а плотью — закону греха.
 
Дзякуй Богу праз Ісуса Хрыста, Госпада нашага! Вось, я розумам служу закону Божаму, хоць целам — закону граху.



2007–2024. Сделано с любовью для любящих и ищущих Бога. Если у вас есть вопросы или пожелания, то пишите нам: bible-man@mail.ru.