Римлянам 7 глава

Послание Римлянам
Русского Библейского Центра → Пераклад Антонія Бокуна

 
 

Вам ли, братья, знатоки Закона, не знать, что Закон сохраняет власть над человеком, лишь пока он жив?
 
Ці ж вы ня ведаеце, браты, бо кажу да тых, якія ведаюць Закон, што закон валадарыць над чалавекам увесь час, пакуль той жывы?

Замужняя женщина живому мужу суждена Законом, но после смерти мужа от закона замужества освобождается.
 
Бо замужняя жанчына прывязана законам да жывога мужа; а калі муж памрэ, зьнішчаецца закон мужа.

Если при живом муже пойдет к другому, зовите ее гулящей. Но смерть мужа освобождает жену от Закона, и тогда ее новое замужество — не измена.
 
Таму, калі пры жывым мужы выйдзе за другога мужа, будзе названая чужаложніцай; а калі памрэ муж, яна вольная ад закону і ня будзе чужаложніцай, выйшаўшы за другога мужа.

Подобно этому и вы, братья, телом Христовым оказались мертвы для Закона, потому что теперь принадлежите совсем Другому, воскресшему из мертвых, и живете на пользу Богу.
 
Гэтак і вы, браты мае, памерлі для Закону праз цела Хрыстовае, каб належаць вам другому, Які ўваскрошаны з мёртвых, каб даваць плод Богу.

Когда мы были живой плотью, греховные страсти, усматриваемые Законом, толкали нас на употребление жизни в пользу смерти.
 
Бо калі мы былі ў целе, пакуты грахоў, якія [паўставалі] праз Закон, дзеялі ў членах вашых, каб даваць плод сьмерці.

Сегодня мы умерли для Закона, которым были закрепощены. Мы освободились от его власти и Богу служим теперь в обновленном духе, а не прежним манером по букве.
 
А цяпер мы вызваліліся ад Закону, якім былі зьвязаныя, памершы для яго, каб нам служыць у абнаўленьні духа, а ня ў старасьці літары.

К чему же мы пришли? Закон — источник греха? Нет, нет и нет! И все же на грех указал мне Закон. Я не узнал бы о своем желании, если бы Закон не сказал: «Не пожелай».
 
Дык што скажам? Ці Закон — грэх? Няхай ня станецца! Але я не зразумеў бы грэх, як толькі праз Закон, бо я ня ведаў бы пажаданьня, каб Закон не сказаў: «Не жадай».

Для подсказки мне всякого нового желания грех пользуется услугами заповеди. Без Закона грех мертв.
 
Але грэх, атрымаўшы нагоду праз прыказаньне, выклікаў у-ва мне ўсякае пажаданьне, бо без закону грэх мёртвы.

Скажем, я живу в такое время, когда нет Закона. Приходит заповедь — и грех оживает,
 
Я жыў некалі без Закону, а калі прыйшло прыказаньне, грэх ажыў, а я памёр.

А я умираю. Выходит, что не к жизни осуществилась заповедь, а наоборот — к смерти.
 
І было знойдзена мною, што прыказаньне, якое на жыцьцё, яно на сьмерць,

Это подстроил мне грех. Он воспользовался услугами заповеди и убил меня.
 
бо грэх, атрымаўшы нагоду праз прыказаньне, зьвёў мяне і забіў праз яго.

Верно, что Закон свят. И заповедь свята, и праведна, и хороша.
 
Так што Закон сьвяты, і прыказаньне сьвятое, і праведнае, і добрае.

Но как вышло, что добро обернулось для меня смертью? Никак! Грех, только грех, суть которого до конца раскрыта заповедью, способен убить меня от противного посредством добра.
 
Дык няўжо добрае сталася мне сьмерцю? Няхай ня станецца! Але грэх, каб быў выяўлены як грэх, праз добрае робіць мне сьмерць, каб грэх стаўся праз меру грэшным праз прыказаньне.

Мы знаем, что Закон духовен. А я весь от плоти, запродан греху.
 
Бо мы ведаем, што Закон духоўны, а я — цялесны, прададзены пад [уладу] грэху.

Удивляюсь своим поступкам. Чего хочу, не делаю, а что ненавижу, делаю.
 
Бо я не разумею, што раблю, бо не раблю тое, што хачу, але, што ненавіджу, тое раблю.

Но если делаю то, чего не хочу, значит, соглашаюсь, что Закон хорош.
 
А калі я раблю тое, што не хачу, згаджаюся з Законам, што ён — добры,

И выходит, что это не я действую, а грех моего нутра.
 
і цяпер ужо ня я раблю гэта, але грэх, які жыве ў-ва мне.

Знаю, что мне как человеку добро не свойственно. Желание добра во мне есть, но чтобы творить добро, этого нет.
 
Бо ведаю, што не жыве ў-ва мне, гэта значыцца, у целе маім, добрае; бо жаданьне [добрага] ёсьць у-ва мне, але каб зрабіць добрае, таго не знаходжу.

Добра хочу, но не делаю, а зло, которого не хочу, делаю.
 
Бо добрае, якое хачу, не раблю, а благое, якога не хачу, раблю.

Но если делаю, чего не хочу, то уже не я это делаю, а грех моего нутра.
 
А калі я раблю тое, што не хачу, ужо ня я раблю гэта, але грэх, які жыве ў-ва мне.

И вижу закономерность: стоит мне захотеть делать добро, как подворачивается зло.
 
Таму я знаходжу закон, што, калі хачу рабіць добрае, ёсьць у-ва мне благое.

Душа не нарадуется на закон Божий.
 
Бо паводле ўнутранага чалавека я захапляюся Законам Божым,

Но в теле вижу другой закон. Он ополчился на закон моего разума и гонит меня в плен под свой греховный закон.
 
а ў членах маіх бачу другі закон, які супрацівіцца закону розуму майго і бярэ мяне ў палон закону грэху, які ёсьць у членах маіх.

Пропащий я человек! Кто избавит меня от тела? Ведь это моя смерть.
 
Гаротны я чалавек! Хто выбавіць мяне ад гэтага цела сьмерці?

Бога благодарю за Иисуса Христа, Господа нашего. Короче говоря, я разумом служу закону Божьему, а плотью — закону греха.
 
Дзякую Богу праз Ісуса Хрыста, Госпада нашага. Дык таму я сам розумам служу Закону Божаму, а целам — закону грэху.



2007–2024. Сделано с любовью для любящих и ищущих Бога. Если у вас есть вопросы или пожелания, то пишите нам: bible-man@mail.ru.