Да рымлянаў 3 глава

Пасланьне Апостала Паўлы да рымлянаў
Пераклад Сабілы і Малахава → Слово Жизни

 
 

Дык якая перавага ў жыда́, ці якая карысьць ад абразаньня?
 
В чем же тогда преимущество быть иудеем и какую пользу дает обрезание?

Вялікая ўва ўсіх адносінах; і найперш (перавага) у тым, што ім давераны словы Бога.
 
Большое преимущество во всех отношениях. Прежде всего в том, что иудеям было доверено слово Божье.

Дык што, калі нікаторыя (зь іх) былі нявернымі? Няўжо іхная нявернасьць зьнішчыць вернасьць Бога?
 
И если сейчас многие из них оказались неверны Богу, то разве их неверность может уничтожить Божью верность?

Няхай ня станецца (такога)! Бог ёсьць верны, а ўсякі чалавек (няўдзячны і някаюшчыйся) ёсьць ілгун, як напíсана: так каб патрабаваньні слоў Тваіх былі прызнаны (нават і няўдзячным і някаюшчымся чалавекам) правымі, і (каб Ты) перамог у судзе Тваім.
 
Конечно нет! Хотя каждый человек лжив, но Бог верен, как об этом и написано: "Чтобы Ты был оправдан в Твоих словах и победил в суде над Тобой".

Калі ж няправеднасьць нашая чыніць моцнай праведнасьць Бога, дык што скажам? Няўжо нясправядлівы Бог, Які праяўляе гнеў (да няўдзячнага і някаюшчагася чалавека)? Кажу як чалавек.
 
Но если наша неправедность яснее выявляет Божью праведность, то значит ли это, что Бог неправ в своем гневе на нас? (Я говорю по-человечески.)

Хай ня станецца (такога)! Інакш, якім чынам будзе судзіць Бог гэты (няўдзячны і някаюшчыйся) сьвет?
 
Вовсе нет. Если бы это было так, то как бы Бог мог судить мир?

Бо калі вернасьць Бога ўзвышаецца ў славу Ягоную маёй нявернасьцю, чаму я ўсё яшчэ судзімы, як грэшнік? (бо ня суджу сябе сам. 1Кар. 11:31).
 
Но если моя неправедность делает ярче Божью истину и, таким образом, умножает Его славу, то почему же я судим как грешник?

(А чаму бы) і ня (судзіць)? — як нікаторыя абмаўляюць нас і кажуць, (быццам) мы гаворым так: рабіце ліхое, каб прыйшло добрае — на такіх (паклёпнікаў) ёсьць справядлівы суд.
 
Может, нам нужно начать делать зло, чтобы вышло добро, как на нас клевещут и говорят, будто мы так учим? Такие люди заслуживают осуждения.

Дык што? (Ці) маем мы (жыды ў параўнаньні зь эллінамі) перавагу (перад судом Бога)? Ні ў якім разе! мы ўжо раней даказалі: што як жыды, так і элліны ўсе ёсьць пад грэхам,
 
Так что же? Есть у нас какие-либо преимущества перед другими? Никаких! Мы уже говорили о том, что как иудеи, так и язычники, — все оказались под властью греха.

як напісана: няма ніводнага праведнага.
 
Написано: "Нет ни одного праведного, ни одного!

Няма разумеючага. Няма нікога, хто шукае Бога.
 
Никто не понимает и никто не ищет Бога.

Усе зьбіліся з дарогі; усе разам сталіся нягоднымі; няма, хто робіць дабро, няма ніводнага.
 
Все уклонились и стали негодны, нет ни одного, кто делал бы добро, ни одного".

Горла іхнае — магіла адкрытая; языкамі сваімі яны ашуквалі; атрута асьпідаў на вуснах іхных;
 
"Их гортань — как открытая могила, и с их языков сходит ложь". "У них под губами яд гадюки."

Вусны іхныя поўныя праклёну і гарчыні.
 
"Их слова полны проклятия и горечи".

Ногі іх хуткія на праліцьцё крыві.
 
"Они готовы к кровопролитию,

Руйнаваньне і згуба на шляхох іхных;
 
где они прошли — там разрушение и погибель,

і шляху міру яны ня пазналі.
 
им неведом путь к миру".

Няма страху Божага перад вачыма іхнымі.
 
"Они не боятся Бога".

А мы ведаем, што ўсё, што кажа Закон, (ён) кажа для тых, што знаходзяцца пад Законам, каб усе вусны змоўклі, і ўвесь сьвет стаўся вінаватым (перад) Богам:
 
Мы знаем: то, что говорит закон, говорится для тех, кто находится под законом, поэтому никто не имеет извинения и весь мир стал виновен перед Богом.

бо (па прычыне нявыкананьня) спраў Закону ня будзе апраўдана перад Ім ніякая плоць; бо праз Закон — пазнаньне грэху.
 
Никто не будет оправдан перед Ним по делам закона. Закон лишь дает нам знать, что такое грех.

Але цяпер нязалежна ад Закону зьяўлена апраўданьне Богам (чалавека), пра якое засьведчана Законам і Прарокамі.
 
Но сейчас, независимо от закона, Бог открывает людям ту праведность, о которой свидетельствуют закон и пророки.

Апраўданьне ж (чалавека) Богам адбываецца па прычыне (мэсіянскай) вернасьці Ісуса Хрыста (Богу Бацьку), (адбываецца) для ўсіх і на ўсіх веручых; бо няма розьніцы (паміж усімі чалавекамі),
 
Праведность от Бога дается через веру в Иисуса Христа всем, кто верит, потому что нет различия,

бо ўсе зграшылі і пазбаўлены славы Бога.
 
так как все согрешили, и все лишены славы Божьей,

(Але цяпер) апраўдваюцца (веручыя) да́рма Багадацьцю Ягонай цераз адкупленьне ў Хрысьце Ісусе,
 
и все получают оправдание даром, по благодати через искупление, которое в Иисусе Христе.

Якога Бог прынёс у ахвяру (дзеля) памілаваньня (чалавека) праз веру (чалавека) у (адкупленьне) Ягонай (Хрыстовай) Крывёю, дзеля выяўленьня апраўданьня Ягонага (чалавека) цераз дараваньне раней зробленых грахоў,
 
Его поставил Бог кровавой искупительной жертвой для всех, кто верит. Так Бог пожелал проявить свою справедливость и простить людям грехи, совершённые прежде.

у цярпеньні Бога для выяўленьня справядлівасьці Ягонай у цяперашні час, каб быць Яму справядлівым і апраўдываючым таго, хто верыць у Ісуса.
 
Он долго терпел, чтобы сейчас показать свою праведность. Он сам праведен и оправдывает того, кто верит в Иисуса.

Дык у чым (наша) хвальба? Выключана! Якім Законам? (Законам) учынкаў? Не, але цераз Закон веры.
 
Итак, что же с нашей похвальбой? Она исключена. Каким законом? Законом дел? Нет, законом веры.

Пагэтаму мы робім выснову: чалавек апраўдываецца вераю нязалежна ад учынкаў па Закону.
 
Мы утверждаем, что человек получает оправдание верой независимо от соблюдения закона.

Няўжо Бог — (Бог) толькі жыдоў, а ня і паганаў? Ведама і паганаў.
 
Разве Бог является только Богом иудеев? Разве Он не Бог и язычников? Конечно же, и язычников,

Таму што Адзін Бог, Каторы апраўдае абразаньне па веры і няабразаньне цераз веру.
 
потому что есть только один Бог, который оправдает обрезанных по их вере и необрезанных тоже через веру.

Дык (што), Закон касуем цераз веру? (Хай) ня будзе (такога)! Але Закон сьцьвярджаем.
 
Но это вовсе не значит, что мы верой устраняем закон, наоборот, мы утверждаем его.



2007–2024. Зроблена з любоўю для тых, што любяць і шукаюць Бога. Калі ў вас ёсць пытанні ці пажаданні, то пішыце нам: bible-man@mail.ru.