Да Рымлянаў 2 глава

Ліст да Рымлянаў
Пераклад Анатоля Клышкi → Открытый перевод

 
 

Таму няма табе прабачэння, окожны чалавеча, што судзіш, бо ў тым, у чым судзіш іншага, ты асуджаеш сябе, бо, судзячы, ты робіш тое самае.
 
Поэтому непростительно тебе, о человек судящий; ведь, судя другого, ты осуждаешь себя, потому что делаешь то же, за что судишь.

А мы ведаем, што суд Божы паводле праўды на тых, хто робіць такое.
 
Знаем же, что суд Божий на делающих такое — истинен.

І ты так лічыш, чалавеча, судзячы тых, што робяць такое, а сам, робячы тое ж, што ты ўцячэш ад суда Божага?
 
Неужели ты думаешь, о человек, судящий делающих такое и творящий то же, — что избежишь суда Божьего?

Ці ты пагарджаеш багаццем Яго дабрыні, спагадлівасці і доўгацярплівасці, не ведаючы, што дабрыня Божая вядзе цябе да пакаяння?
 
Или презираешь богатство доброты Его, и снисхождения, и долготерпения, не зная, что Божья доброта ведет тебя к покаянию?

Але з-за тваёй жорсткасці і нераскаянага сэрца ты сам сабе збіраеш гнеў на дзень гневу і адкрыцця правасуддзя ад Бога,
 
Но, по жестокости же твоей и нераскаянному сердцу, копишь сам себе гнев на день гнева и откровения правосудия Бога,

Які аддасць кожнаму паводле яго ўчынкаў:
 
Который воздаст каждому по делам его:

тым, хто вытрываласцю ў добрай справе шукае славы, гонару і нятлення, — вечнае жыццё;
 
тем, кто стойкостью в добром деле ищут славу, честь и бессмертия, — жизнь вечную;

тым жа, хто своекарыслівы і неслухаецца праўды, аслухаецца няправеднасці — гнеў і лютасць.
 
а тем, кто в противоборстве и неповиновении истине, но покоряются неправде, — ярость и гнев.

Гора і ўціск на душу кожнага чалавека, хто чыніць ліхое, — і іудзея, па-першае, і эліна.
 
Бедствие и невзгоды на всякую душу человека, делающего плохое, во-первых еврея, и грека.

Слава ж, і гонар, і мір — кожнаму, хто робіць дабро, і іудзею, па-першае, і эліну:
 
Слава же и честь, и покой всякому, делающему доброе, во-первых еврею, и греку.

бо няма ў Бога зважання на асобы.
 
Ведь Бог беспристрастен.

Бо ўсе, якія без закону саграшылі, без закону і загінуць; а ўсе, якія пад законам саграшылі, паводле закону будуць асуджаны.
 
Все, кто без Закона согрешили, без Закона и погибнут; а те, кто в Законе согрешил, будут судимы по Закону,

Бо не слухачы закону праведныя ў Бога, а тыя, хто выконвае закон, будуць апраўданыя.
 
потому что у Бога правы не слушатели Закона, но оправданы будут творящие Закон.

Бо, калі язычнікі, у якіх няма закону, з прыроды робяць законнае, яны, не маючы закону, самі сабе закон;
 
Ведь когда иноверцы, не имеющие Закона, по природе законное делали, то они, не имеющие Закона, сами себе Закон.

яны паказваюць, што змест закону напісаны ў іх сэрцах, калі сведчаць іх сумленне і развагі, на змену то абвінавачваючы, то і абараняючы іх,
 
Они показывают, что дело Закона написано в сердцах их, о том свидетельствует их совесть и размышления их, то оправдывающие, то обвиняющие друг друга,

у дзень, калі Бог будзе судзіць патаемнае людзей праз Ісуса Хрыста, паводле майго дабравешчання.
 
в день, когда Бог будет судить тайное людей, по благовествованию моему, через Иисуса Помазанника.

Калі ж ты называешся іудзеем, і абапіраешся на закон, і хвалішся Богам,
 
Если же ты называешь себя евреем, и полагаешься на Закон, и хвастаешься Богом,

і ведаеш Яго волю і распазнаеш тое, што лепшае, навучаючыся з закона,
 
и знаешь волю, и различаешь что к чему, наставляем из Закона,

і ўпэўнены, што ты сам павадыр сляпых, святло для тых, хто ў цемры,
 
и уверен, что ты путеводитель слепых, свет для ходящих во тьме,

выхавальнік неразумных, настаўнік дзяцей, маеш узор ведання і праўды ў законе;
 
наставник неразумных, учитель младенцев, имеющий в Законе, выражение знания и истины,

дык ты, які вучыш другога, сябе самога не вучыш? Абвяшчаючы не красці, крадзеш?
 
почему, уча другого, не учишь себя самого? Проповедуя не красть — крадешь?

Кажучы не чужаложыць — чужаложыш? Брыдзячыся ідалаў, рабуеш капішчы?
 
Говоря не развратничать, развратничаешь? Ненавидя идолов, грабишь святилища?

Ты, што выхваляешся законам, пераступаючы закон, зневажаеш Бога!
 
Хвастая Законом, через преступление Закона позоришь Бога?

Бо «імя Божае з-за вас блюзнерыцца між язычнікаў», як напісана.
 
Ведь из-за вас, как написано, «имя Божье бесславят у иноверцев».

Бо абразанне дае карысць, калі ты выконваеш закон, калі ж ты парушальнік закону, то тваё абразанне зрабілася не абразаннем.
 
Обрезание приносит пользу, если исполняешь Закон; если же ты преступник Закона, то обрезание твое стало необрезанием.

Дык калі неабрэзаны выконвае патрабаванні закону, хіба яго неабразанне не залічыцца ў абразанне?
 
Итак, если необрезанный будет исполнять требования Закона, то его необрезание будет ли засчитано ему в обрезание?

І неабрэзаны з прыроды, калі выконвае закон, будзе судзіць цябе, таго, хто праз літару і абразанне — парушальнік закону.
 
И необрезанный по природе, исполняющий Закон, будет судить тебя, кто через букву и обрезание — преступник Закона.

Бо іудзей не той, хто такі з выгляду, і абразанне не тое, што звонку, на целе;
 
Ведь еврей не тот, кто по виду еврей, и не то обрезание, которое видно на теле;

а той іудзей, хто такі ўнутры, і абразанне — гэта абразанне сэрца, у духу, не ў літары; яму пахвала — не ад людзей, а ад Бога.
 
но тот еврей, кто таков внутри, и обрезание — сердца, в духе, не по букве; его похвала — не от людей, но от Бога.



2007–2024. Зроблена з любоўю для тых, што любяць і шукаюць Бога. Калі ў вас ёсць пытанні ці пажаданні, то пішыце нам: bible-man@mail.ru.