Евреям 10 глава

Письмо Евреям
Открытый перевод → Пераклад Яна Станкевіча

 
 

Закон, будучи лишь тенью будущих благ, а не самими этими благами, не может сделать совершенными тех, кто приходит, чтобы постоянно, из года в год приносить те же самые жертвы.
 
Закон жа, маючы сьцень будучага дабра, а ня сам абраз рэчаў, ніколі ня можа тымі самымі аброкамі, кажны год кажначасна абраканымі, удасканаліць прыступаючых.

Иначе, разве не перестали бы их приносить, потому что совершающие это служение, будучи раз и навсегда очищены, не имели бы уже никакого сознания грехов?
 
Накш перасталі б абракаць, бо абракаючыя аброк, быўшы аднойчы ачышчаны, ня мелі б ужо ніякага сьведам’я грахоў.

Но эти жертвы служат для того, чтобы из года в год напоминать о грехе,
 
Але гэтымі прыпамінаньне грахоў дзеецца кажнага году;

потому что кровь быков или козлов не способна устранять грехи.
 
Бо нельга, каб кроў быкоў а казлоў касавала грахі.

Поэтому Христос, входя в мир, сказал: «Ни жертв, ни приношений Ты не захотел, но тело уготовил Мне.
 
Затым Уходзячы на сьвет, кажа: «Аброкаў а дароў Ты не хацеў, але цела прыгатаваў Імне.

Всесожжения и жертвы за грех неугодны Тебе.
 
Усепаленьні а аброкі за грэх ня любы Табе.

Тогда Я сказал: вот, иду, как в начале книги написано обо Мне, исполнить волю Твою, Боже».
 
Тады Я сказаў: "Гля, іду ўчыніць волю Тваю, Божа", як напісана празь Мяне на пачатку кнігі».

Сказав прежде, что «ни жертв, ни приношений, ни всесожжений, ни жертвы за грех, — Ты не захотел и не радуешься им теx, что приносят по Закону», —
 
Сказаўшы ўперад: «Ты не хацеў ані ўпадабаў аброкаў ані дароў, ані ўсепаленьняў, ані аброкаў за грэх», (каторыя абракаюць подле Закону),

Он после говорит: «Вот, Я пришел, чтобы исполнить волю Твою». Он отменяет первое, чтобы установить второе.
 
Тады сказаў: «Гля, іду ўчыніць волю Тваю». Касуе першае, каб устанавіць другое.

Именно по этой воле мы были раз и навсегда освящены принесением в жертву тела Иисуса Христа.
 
Подле гэтае волі пасьвячаны мы аброкам цела Ісуса Хрыста аднойчы назаўсёды.

И вот каждый священник изо дня в день служит, вновь и вновь принося одни и те же жертвы — жертвы, которые никогда не смогут освободить от греха.
 
І кажны сьвятар што дня стаіць, правячы а абракаючы часта тыя самыя аброкі, каторыя ніколі ня могуць змазаць грахоў.

Он же, принеся одну жертву, действенную вовек, воссел по правую сторону от Бога.
 
Ён жа, аброкшы адзін аброк за грахі, на векі сеў паправе Бога,

Ожидая того часа, когда Его враги будут повержены к ногам Его.
 
Адлі чакаючы, пакуль варагі Ягоныя будуць пакладзены казулькаю пад ногі Ягоныя.

Одною лишь жертвою Он сделал освящаемых совершенными вовек.
 
Бо Ён адным аброкам на векі ўчыніў дасканальнымі пасьвячаных.

Об этом нам свидетельствует и Святой Дух. Ведь сказано об этом:
 
Праз гэта сьветча нам і Дух Сьвяты; бо просьле гэтага сказана:

«Вот завет, который заключу Я с домом Израилевым после тех дней, — говорит Господь: вложу законы Мои в мысли их, и напишу их на сердцах их;
 
«Во змова, каторую Я ўстанаўлю ім просьле тых дзён, кажа Спадар: дам законы Свае ў сэрцы іхныя і напішу іх у думках іхных,

и грехов их, и беззаконий более не буду помнить».
 
І наперад грахоў іхных і бяспраўяў іхных ня ўспомню».

А где прощение грехов, там не нужно уже приносить жертвы за них.
 
А йдзе дараваньне, там ня надабе аброку за грэх.

Итак, братья, имея право входить во святилище благодаря Крови Иисуса Христа,
 
Дык, браты, маючы адвагу ўходзіць да Сьвятога Сьвятых пераз кроў Ісусаву,

путем новым и действенным, который Он вновь открыл для нас через завесу, то есть тело Свое,
 
Новай і жывой дарогаю, каторую нам пасьвяціў пераз запону, значыцца, цела Свае,

и имея великого Священника над домом Божиим,
 
І маючы вялікага Сьвятара над домам Божым,

давайте же приходить к Богу в полноте веры с искренним сердцем, очищенным от дурной совести, телом, омытым чистой водою;
 
Бліжмася з праўдзівым сэрцам, із супоўнай пэўнасьцяй веры, пакрапленьням ачысьціўшы сэрца ад нягоднага сумленьня і абмыўшы цела вадою чыстаю,

непоколебимо держась за то, на что уповаем, ибо верен Он, давший нам это обещание.
 
Моцна дзяржымася бяз хістаньня вызнаньня надзеі, бо верны Тый, што абяцаў.

Давайте со вниманием относиться друг к другу, преуспевая в любви и добрых делах.
 
Будзьма ўважлівыя адзін да аднаго, захочуючы да міласьці а добрых учынкаў,

Не будем пренебрегать возможностью встречаться друг с другом, чем некоторые, к сожалению, пренебрегают. Будем ободрять друг друга, особенно видя, что тот день уже приближается.
 
Не пакідаючы збораў сваіх, як ёсьць у некатрых звычай; але захочуючы, і тым болей, чым болей бачыце, што тый дзень бліжыцца.

Потому что если мы, узнав истину, сознательно продолжаем грешить, то грехи эти не искупит уже никакая жертва.
 
Бо калі б мы самахоць грашылі па адзяржаньню супоўнага знацьця праўды, не заставалася б ужо аброку за грахі,

В таком случае нам остается лишь со страхом ожидать суда и яростного огня, уже уготованного для противников Бога.
 
Але нейкае страшнае спадзяваньне суду й гарачыня агню, што мае пажэрці праціўнікаў.

И если нарушившего закон Моисея на основании слов двух или трех свидетелей безжалостно предавали смерти,
 
Калі хто ўлегцы замеў закон Масеяў, на сьветчаньне дзьвюх альбо трох сьветак памірае безь міласэрдзя, —

то сколь же более сурового наказания, как вам кажется, заслуживает тот, кто попирает ногами Божьего Сына, ставит ни во что кровь завета, которой был освящен, и оскорбляет Дух благодати?
 
Дык якой горшай кары, думаеце, варты будзе тый, што патаптаў Сына Божага, і Кроў змовы, каторай пасьвячаны, мае за звычайную, і Духа ласкі зьневажае?

Мы знаем Того, Кто сказал: «Месть принадлежит Мне, и Я воздам», и ещё: «Господь будет судить Свой народ».
 
Бо мы знаем Таго, хто сказаў: «Імне помста, Я адплачу, кажа Спадар». І ўзноў: «Спадар будзе судзіць люд Свой».

Страшно оказаться в руках живого Бога!
 
Страшна ўпасьці ў рукі Бога жывога!

Вспомните прежние дни, когда, после того как вы были просвещены, вам пришлось переносить тяжкие страдания,
 
Успомніце пярэднія дні, калі, будучы асьвечаныя, вытрывалі вялікую бітву цярпеньняў,

когда вас выставляли на всеобщее поругание и гнали, когда вы принимали участие в тех, кто находился в таком же состоянии,
 
З аднаго боку, як былі выстаўлены на ўпікі а атугу, а, з другога, як сталі сябрамі тых, што дазнавалі таго ж;

Вы проявляли сострадание к узникам; вы даже радовались, когда ваше имущество разграбляли, потому что вы знали, что у вас есть имущество лучшее, вечное.
 
Бо вы спагадалі вязьням і прынялі з радасьцяй грабеж меньня свайго, ведаючы, што маеце сабе лепшую маемасьць і трываючую.

Итак, не теряйте же уверенности вашей, за которую вы будете щедро вознаграждены.
 
Дык не адхінайце даверу свайго, каторы мае вялікую адплату.

Вам нужна стойкость, чтобы, исполнив волю Божию, получить обещанное;
 
Бо трывалкосьці надабе вам, каб, учыніўны волю Божую, адзяржаць абятніцу;

ещё немного, совсем немного, и придет Тот, Кто должен прийти, — Он не будет медлить.
 
«Бо яшчэ трошачкі, трошачкі, і Тый, што мае прыйсьці, прыйдзе і не адвалачэць.

«Праведный Мой верой жив будет, и если отступит, не будет довольна им душа Моя»
 
Справядлівы ж вераю жыць будзе; а калі адступе, не ўпадабае таго душа Мая».

Но мы не отступаем себе на погибель; мы верим для спасения души!
 
Мы ж не адступаючыя на загіну, але ў веры да спасеньня душы.



2007–2024. Сделано с любовью для любящих и ищущих Бога. Если у вас есть вопросы или пожелания, то пишите нам: bible-man@mail.ru.